En ö i havet

träningen gick bra tycker jag fast löpningen var så in i helvete jobbig !
tror aldrig att jag varit så död efter en löptur då man skulle springa så snabbt man kunde så att man orkade runt hela varvet, och sen så gjorde vi de 2 gånger snacka om att jag inte var kontaktbar...
men sen började vi äntligen med fotbollen :D
vi tränade på inlägg och hörnor typ och sen spela vi match och sen avsluta vi med straffar :)
men ja jag är klappkass på straffar så jag åkte ur direkt ;)
men sen kom jag väl kanske lite sent hem var hemma vid 9 och träningen slutade 8 hehe ;)
men nu ska jag krypa ner i min underbara säng och läsa klart en jävla bok från skolan som måste vara utläst i mon.
och neeeej i mon är de skola FUCK OFF.
men jaja jag går ju ändå bara 2 dar så de ska jag väl överleva ;)
men vi hörs mer i mon ! :D
min recension av boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0