Grillning

har inte orkat uppdatera sen jag kom hem, har haft huvudvärk hela eftermiddan vilket var sjuuukt irreterande.
men nu är den borta i alla fall så jag skriver väl lite :)
kom hem runt halv 1 nån gång tror jag.
packade upp lite grejer fast ja allt mitt ligger kvar på sängen haha ;)
vi fixade sen så att utemöblerna kom på plats också !
känner att sommaren är på väg♥
sen under eftermiddan har jag inte gjort så mycket mer.
vi körde även årets första grillning nu på kvällen myyys !
gott vare oxå ;)
sen nu ska jag ladda över bilderna från ''sea life'' men ni behöver inte klaga på kvalitén på dom för man fick inte använda blixt där inne -.-
så ja vissa är suddiga men de får ni leva med.
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0