Hälsningar på facebook

blev inte mycket till uppdatera idag heller ;)
men så blir de när de är helg ibland.
men jag cyklade ner till jv runt kvart över två eller nått tror jag.
där nere så mötte jag sanna,alma och natalie.
vi kollade på en fotbollsmatch sen efter den åkte vi till monrose där sanna och natalie åt.
sen vidare till statoil där blev de glass time !
då kom även sanna bergqvist och linnea :)
sen cyklade vi till jv igen men då så cyklade bergqvist hem.
sen där gjorde vi inget.
sen åkte natallie.
sen satt jag,alma,linnea och sanna där på jv och inte gjorde nånting så då senare åkte vi hem till sanna :)
där gjorde vi inte heller mycket.
sen åkte linnea.
sen så började alma ''hälsa'' till asmånga på facebook ....
sen skypa vi också med nåra samtidigt ochdom tyckte vi var lite konstiga för vi skratta HELA tiden ;)
men sen cyklade jag hem vid åtta nån gång.
nu ska jag kika runt lite sen ska jag sova !
hörs i mon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0