Lite små brottom

har jag nu för jag ska vara hos anna om 50 min typ och jag har inte ens börjat fixa mig...
men aja that's life ;)
men ja nu måste jag alltså bara skriva lite snabbt.
spelade fotbollsmatch vid lunchtid mot huge men förlust blev de eftersom vi inte hade nå avbytare och sen så skadade sig typ 3 stycken...
så jag tänker aldrig mer i hela mitt liv vara back och så var de med den saken.
men ja sen efter matchen så åkte jag,mamma o pappa tilll valbo där åt vi först på ikea :D
sen gick vi runt lite och jag köpte ett nytt sängbord och en liten ''dator bräda'' eller vad man ska kalla de ;)
så vi kom hem för typ 10 min sen.
men nu måste jag packa väskan och fixa mig .
men de kommer tyvärr inga fler inlägg idag för jag ska ju som sagt till anna och sen sover vi där .
men ha de bra så hörs vi i mon !
PASSAR PÅ ATT LÄGGA UPP BILDER PÅ MIN 15 ÅRING, GAMLA BILDER ENJOY !

GRATTIS !

Kommentarer
Postat av: anna

Tack :):)

2011-04-02 @ 17:47:09
URL: http://huriinsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0