Love is a wonderful game, but the worst game if you loose it.

orkade inte åka ner till jernvallen för de kändes väldigt ovärt...
skulle liksom komma dit och sen skulle jag behöva åka hem på en gång så de var blev ovärt att sitta på cykel i 20 min dit och hem.
så nu sitter jag här och har inget för mig men ska väl sova om nån timme måste ju vara riktigt utvilad tills i mon eftersom först har jag fotbollsmatch sen på kvällen så sover jag och massa andra hemma hos anna eftersom den bruden fyller år !♥
så jag kommer garanterat att ta med mig kameran så de bli bilder :)
men jag skriver nog mer i mon om jag inte gör ett till inlägg innan jag går och lägger mig.
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0