Övernattningen

uppdaterade inge mer igår men kan skriva lite nu istället :)
jag och maja gick ut och la oss tältet, där kollade vi på jönsson ligan ! :D
sen efter den flmen var båda hur trötta som helst.
men jag kan ju inte säga annat än att de var liiiite kallt...
sen somnade maja och jag försökte men de gick inte så bra...
tillslut somna jag i kanske två timmar sen vakna jag och då var de så in i helvete kallt !
så vi gick in och la oss och då var klockan runt fyra.
sen vaknade vi av alarmet och då var de bara att sätta fart med att packa lite grejer och äta frukost och byta om till träningen .
sen kom vi lite sent också.
sen efter träningen stannade jag,maja,alma o elin och kollade på nån match.
men elin o alma åkte ganska fort.
men jag och maja kollade klart hela.
sen cyklade jag hem och här sitter jag nu .
ska kanske vara med andrea idag också :)
men jag skriver mer senare hörs hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0