Sammanfattning

ledsen för att jag inte skrev nånting igår !
satt inte vid datorn alls.
så då blir de ju lite svårt ;)
hade först fotbollsträning på morgonen sen så åkte jag ner till jernvallen igen vid kvart över 10 och va med folk.
då kollade vi innebandy osv.
sen blev de lunch på donken.
sen åkte vi tillbaka till jv.
senare så åkte vi hem till natalie och där spelade vi med andra ord !
fett roligt !
sen åkte jag och kristin hem och åt och sen åkte vi till natta igen.
sen åkte vi och mötte resten igen och sen var vi ute.
kome hem runt halv 11 och då var jag heeeelt slut så somnade direkt.



I dag så händer det inte mycket ska nog bara chilla och så måste jag läsa ur en jävla bok :(
men jag ska försöka uppdatera bättre idag !
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0