Sliten

kvällen igår var hur kul som helst !
skulle gärna vela ta och göra om de nångång ;)
men aja jag orkar inte berättta så mycket för jag är sjukt trött och sliten .
men vi tittade i alla fall på film.
först på ''silent house'' den sög men de var lite coolt att filmen bara var en tagning inga liksom hopp ! ;)
sen kolla vi på ''nightmare on elm street'' och fyfan vad bra den var säger jag bara !¨
kanske den bästa skräckfilmen som jag har sett och ja jag har sett väldigt många ;)
så den rekommenderas starkt !
sen somnade vi väl runt 3-4 och vaknade redan vid 9 ;)
så ja sen dess har vi mest städat och sånt.
så kom hem för en stund sen och gör inget speciellt nu.
men jag laddar kanske upp bilder sen vi får se om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Julia.

Hej! Besök min blogg för att ha chans att vinna ett trendigt fjäder/korshalsband från JFR.SE

- Det enda du behöver göra är att kommentera ditt namn i en kommentar. För extra chans att vinna, länka inlägget på din blogg!



Följ mig gärna med bloglovin för att vara uppdaterad för flera tävlingar som dyker upp! Kram.

2011-04-03 @ 18:03:26
URL: http://heydudess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0