Stel som en pinne

åhh vad jag hatar fucking äcklig träningsverk...
men aja de går väl över får vi väl hoppas ;)
men träningen gick bra tycker jag .
mamma kom och hämtade upp mig kvart i åtta ungefär och kom sen hem vid kvart över eller nå.
nu har jag ätit lite och ska nu börja skriva packningslista !
annars så vet jag att jag kommer glömma nått...
sen i mon så börjar jag 9 med idrott ute blääh :(
men men jag överlever ;)
slutar halv två typ .
men jag måste berätta om morgonens händelse !
jag går ner för att platta mitt troll hår och ja självklart när man heter sanna lindfors så ska jäveln inte funka !
min bror hade ju fan plattat håret 5 minuter innan ? så fick jordens damputbrott på skiten :(
så nu måste vi köpa en ny plattång och de snarast ! gud jag vill inte har lockigt hår :(
men ja nu ska jag väl sitta och sörja över att plattången är död... nejdå men hemskt i alla fall !
hörs väl senare :)
liten sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0