Stress

måste skynda mig nu ska åka på fotbollsträning nu.
men dagen har väl varit bra och de gick bra på provet.
kom hem nån gång efter två och sen dess har jag inte gjort mycket.
men nu ska jag gå och tvätta bort sminket sen ska jag åka på träningen men jag tränar bara i en timme idag eftersom jag ska hem till ebba direkt efteråt !
så jag kommer inte hinna uppdatera när jag kommer hem från träningen för då komme jag vara sjukt stressad !
men jag skriver i kväll runt halv 12 när jag kommer hem så vi får höras då !

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-en-bla-klocka.html#comment

2011-04-08 @ 22:59:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0