Tagg

kvällen har varit hut bra som helst !
jag och andrea cyklade och mötte madde sen så gick vi ut på fotbollsplanen och sprang runt runt utan jackor !
riktiga sommarkänslor måste jag säga !
sen cyklade vi också runt där på planen också ;)
sen så cykla vi till coop.
där gick vi runt och kollade lite.
jag och madde stog och tittade i nån bajsbok haha :D
andrea kollade på nå annat konstigt ;)
men sen köpte jag mig en cola.
sen så åkte alla hem .
när jag kom hem så letade jag fram en fotboll och pumpade den som jag ska ta med till träningen i mon !
träning 8.30 på morgonen ;)
men vad gör man inte för att få spela fotboll ?
men sen spenderas dagen med bästa maja !
vi ska väl bl.a prova på lite tennis ....
haha men de visar sig hur de går.
men nu säger jag godnatt så hörs vi i mon !
idag har jag gjort ganska många inlägg duktig sanna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0