Team captain

ursäkta uppdateringen idag men har inte suttit vid datorn .
drog ner till sibylla vid halv ett med ottilia och andrea och då käkade vi där.
sen så gick vi och kika runt lite på stan.
sen hamnade vi utanför marias hus och då ringde vi henne och sen var vi med henne :)
vi pratade väl mest men sen gick vi ut och knäppte lite kort .
bilder finns på marias blogg som finns bland länkarna :)
hade sen träning vid halv 7 till åtta.
träningen gick bra tycker jag.
sen så pratade tomas med mig om att lagkapten grejen men jag vill att maja ska var de i första hand !
men om inte hon är med på någon match så får jag hoppa in och vara lagkapten :)
känns ganska bra faktiskt :)
men just nu sitter jag och lyssnar på musik som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0