Träning

kom hem från skolan för ett tag sen men orkade inte uppdatera precis när jag satt mig vid datan så jag tar och gör de nu i stället :)
men i dag hade jag faktikst uppsatt hår i skolan vilket jag aldrig brukar ha. (förrutom när jag idrottar)
så ja sen hade madde också uppsatt och jag har aldrig sett henne i det ! men hon var lika söt som alltid :)
men ja i skolan hände inget speciellt.
slutade vid två och cyklade sedan hem.
här hemma har jag inte gjort mycket men snart ska jag byta om sen är de träning ! :D
har lång träning i dag i 2,5 timmar men jagh har fys i en halvtimme så 2 timmars spel.
men sen efter de duschar jag och byter om sen kommer mamma och hämtar mig så vi hörs sen när jag kommer hem ! :)

Kommentarer
Postat av: maddde

haaha söt nästan kul de där såg ut som värsta uddot.. men däremot var du super fin !

2011-04-05 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0