Turungar

tjo alla bloggläsare ;)
hann inte skriva nå i morse och inte efter skolan för jag åkte hem till madde med henne o ebba.
men berättar väl lite kort om dagen.
hände inget speciellt ända tills efter lunch då jag,madde och ebba gick i korridoren och då bara låg den där en 50 lapp !
så den blev vår hihi (A)
sen efter skolan gick vi och köpte godis mums :)
sen åkte vi hem till madde där vi inte gjorde mycket, spelade typ alfapet haha :D
men nu så vet jag inte vad jag ska göra, borde igentligen sitta och plugga matte men jag orkar inte ;)
men jag skriver senare !
världens finaste och saknade !

Kommentarer
Postat av: anna

Du kan vara världens finaste! jag saknar dig<333

2011-04-11 @ 21:34:33
URL: http://huriinsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0