Värme

det är kanske huuuur varmt som helst ute !
skulle kunna gå i t-shirt utan att frysa !
äntligen är sommaren påväg och värmen ♥
men efter skolan var jag ner en sväng på stan och köpte en present till ebba ;)
men vad kan jag ju inte tala om för då blir de ju inge kul :P
köpte även hårband som jag har när jag idrottar för alla mina försvinner heeelsa tiden hade 15 från början nu hade jag 1 som var på väg att gå av ;)
så då blev jag tvungen att köpa nya.
men sen cyklade jag hem i värmen.
sen när jag kom hem så gjorde jag inge speciellt.
och skulle gå och öppna dörren för att katten stog och jama, men jag öppnar dörren bara lite så att jag ser om hon har nån mus i mun och de hade hon nu ! USCH.
så hon får sitta där ute nu känner mig lite små taskig :(
men så blir det.
men senare åker jag in till gävle som vanligt för träning.
får väl se om jag hinner uppdatera efter träningen men de tror jag så vi hörs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0