500

ja de blev ingen uppdatering mer i helgen för internetet var alldeles för segt för att jag skulle orka!
men ja jag har gjort saker hela dagarna och tjänat in 500 spänn ;)
känns ganska nice!
har badat också men de var lite kallt men de gick.
kom hem för en stund sen efter att ha fått veta att min lilla stackars katt hade fått ett typ krampanfall här hemma i morse ;(
hon kanske ska in till veterinären senare men de får vi se hur hon mår.
hoppas de inte blir värre!
senare ikväll så är de fotbollsträning !
sen efter de ska jag väl duscha och fläta håret eftersom jag ska till stockholm i mon och då kommer jag inte orka gå upp tidigare för att platta håret.
så i mon kommer de inte bli nån uppdatering men de får ni leva med.
bilder ska väl komma upp ikväll också från stugan  :)
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0