Du är en del av mig

månader har gått och jag har inte hört ett ljud från dig.
förr så fick jag veta allt på direkten precis efter händelsen.
nu är de inte så längre ha jag märkt i alla fall.
tänk på alla skratt vi delat.
tänk så många minnen som finns men som börjar försvinna.
tänk på alla stunder då vi satt och pratade om våra problem.
och ja dom fanns de många av och klart att de fortfarande finns.
men känns inte som att vi berättar något för varandra längre, som
om vi var främlingar och inte kände varann.
jag vill i alla fall inte ha de så här och försöker men de ger inga resultat.
vi måste kämpa för de här nu och inte kasta bort det.
och båda måste kämpa och verkligen vilja de.
men just nu känns de inte så och jag kan tala om för dig att de känns
förjävligt att inte ha nån att prata med om de som vi alltid pratade om.
detta kommer rakt från hjärtat: jag vill aldrig förlora dig du har skapat en
del av mig som aldrig kommer att ersättas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0