Hola España

ska snart krypa ner i sängen och sova nån timme sen är de bara att gå upp och fixa sig sen bär de av mot arlanda!
fy fasiken vad skönt! var ju iskallt på kvällen så känner att denna resa kommer vid ett bra tillfälle:) så de här blir sista inlägget sen skriver jag igen när jag vaknar på lördag för planet går hem vid typ 11 eller nått på fredag kväll så då när jag kommer hem vid 4 på morgonen så är de bara att sova! men aja från de ena till de andra, kvällen spenderades med anna! kändes väldigt bra att prata med henne för de var ju så länge sen! vi åkte lite longboard sen åt jag på monrose sen åkte vi hem till mig och kollade på ''john tucker must die'' och jag vet inte hur många gånger vi har sett den tillsammans! men bra i alla fall. men aja vi hörs om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0