Turn up the love now

tjenare!
har inte skrivit nått inlägg alls idag, ber om ursäkt för det.
men ja vad har jag gjort idag då?
ja vid 2 följde jag med mamma på en golf runda :)
sen när jag kom hem vid halv 5 var de bara att byta om och dra på fotbollsträning.
och idag blev de dubblepass, först med laget sen med typ a-b laget :)
så blev 3 timmar fotobll idag!
känns bra men var helt utsvulten när jag kom hem var sjukt sugen på chicken bits och vad tror ni står framme då?
min älskade pappa måste kunna läsa mina tankar!
sen slog jag mig ner en stund framför tvn och kikade på landskampen mellan ukraina o sverige.
vinst till sverige!
men ja sen dess har jag inte gjort mycket och nu känner jag att de blev ett långt inlägg men så kan de bli.
i mon ska jag först åka in till valbo med mamma o mormor och köpa en ny mobil till mormor.
stackarn blev ju bestulen på sin handväska förra veckan!
men ja sen efter de är de bara att packa för i morgon natt åker vi!
taggad tjej!
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0