Damp dator

Har inte kunnat uppdatera i dag för min dator funkar typ inte. Så måste skriva från mobilen nu. Men berättar väl lite kort om dagen. Hade lång sovmorgon i dag till fem över 11:d hade idrott då och den sög. Sen so då vi hade prov på europas länder kunde de mesta men inte allt. Sen efter vi hade gjort klart provet så fick vi håltimme och då passade jag på att äta lunch med andrea. Sen började vi tidigare med syslöjden så vi slutade 10 över två istället för 10 i tre:d sen gick jag till ica med lite folk, fick med mig en marabou mint krokant mumsigt:) sen nu på kvällen har jag haft tennisträning och de gick helt okej. Sen när jag kom hem så hade mamma fixa hamburgare med pommes:d älskar min lilla mamma! Men sen dess har jag inte gjort nå men skriver i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0