Miss

sitter och kollar igenom gamla bilder och det är stört att man kan sakna en tid så mycket.
de hände saker hela tiden och jag gjorde saker som jag aldrig gjort.
jag saknar den där tiden med dig vi var så jävla glada och lyckliga men senare så var båda väldigt nere en lång tid. du har lärt mig massor syster.
jag kan inte förså att jag har gått igenom allt de där ?
jag fattar liksom inte att de har hänt, de var som en dröm.
och nu sen i efterhand så kommer man på tusen saker man kunde gjort bättre.
men jag skiter i de och försöker att inte tänka på det.
livet rullar på och jag är så jävla glad att jag har dig vid min sida.
vill du veta en sak syster ?
-jag älskar dig nu,då och föralltid och jag saknar allt och jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag minns den där tiden. Som den bästa i hela mitt liv men också som en tuff kamp och en brant väldigt lång backe uppåt. Nu när jag kollar tillbaka på det så ler jag faktiskt. Det var en spännande och underbar tid. Minns du den där helgen? Den där "speciella helgen" ? klart att du minns. Vi pratade alltid om den. Om hur lyckliga vi var, men vet du ? Vi är lyckligare utan dom ! jag älskar dig , tack för att du stod vid min sida hela vägen upp. TACK

/H

2011-02-21 @ 20:32:53
URL: http://huriinsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0