Plugg

tjobree alla bloggläsare !
har inte suttit vid datorn nå i dag så skriver nu istället :)
började 8 i morse med matte sen lång håltimme då jag pluggade till idrotts provet med elin.
sen efter den långa håltimmen var de dags för provet.
svarade på alla frågor så är nöjd med de i alla fall :)
sen hade vi so men de var inge seriöst vi körde hänga gubbe hela lektionen (A)
sen syslöjd då jag fick damp för att atndrea hade gjort fel på bokstäverna dom var helt olika...
men aja sånt händer ibland men jag älskar väl henne ändå (:
men sen efter de så sluta vi så åkte hem och gjorde ingenting sen åkte jag på träning.
gick bra tycker jag !
nu pluggar jag no men de är lätt tycker jag så de ska väl gå bra i mon får vi hoppas !
HÖRES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0