Saw

ledsen för den sega uppateringen men de ska de bli ändring på nu !
jag har ju inte suttit vid datorn sen i går morse :O
men iblan kan e vara skönt att skippa datorn.
men aja igår så vaknade jag ju upp hos sanna.
vi satt vi datorn och så sen åt vi lite frukost sen lunch sen åkte jag hem runt fyra.
men de blev bara en väng hem för jag skulle möta upp anna men jag duschade lite snabbt och fixa mig.
sen åkte jag och mötte anna och vi gick hem till henne.
är åt vi mat och till efterätt fick vi äppelpaj me vaniljsås :D
mumsigt asså.
men sen så rog vi ut till stensätra hem till marcus !
var ju ett bra jävla tag sen jag var där så de var kul där.
vi titta på saw 7 den var bra men köttig som alla saw filmer är.
men aja sen cykla jag hem vid halv 11 och skoja inte om att e var halt !
fyfan vad jag hatar vintern just nu.
men aja sen gick jag och la mig när jag kom hem.
idag har jag tränat tennis och snart så ska jag iväg på fotboll.
men nu måste jag byta om men vi hörs väl senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0