Alla dessa komplex

många verkar ha problem med hur de ser ut ?
alltså ja visst alla har sina komplex men vissa tänker på de för mycket.
du behöver inte sitta och leta efter fel på dig själv.
du är du och så är de så var inte rädd för vad andra ska tycka och tänka om din kropp.
om du är dig själv och har ett bra självförtroende då blir allt mycket lättare.
jag har också varit i de där när självförtroendet ligger på botten kan jag säga er!
okej jag har fortfarande inte världens bästa självförtroende men jag försöker i alla fall!
när man står framför spegeln som kan vara din värsta fiende så ska man inte stå och trycka ner sig själv.
när jag står framför spegeln tänker jag att ''ja de här är jag och jag är inte ful'' visst de finns alltid folk som tycker att man är ful men jag skiter fullständigt i dom, jag kan ju liksom inte byta utséende med nån annan?
så vafan var dig själv för då kommer du längst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0