Glaskrossarn

tjenare !
och nu tänker ni rubriken ?........
men de ska jag ta och förklara haha !
ja de måste vara nå fel när jag är med andrea för dom 2 senaste gångerna har hon lyckats krossa 2 likadana lampor och jag var ju med båsa gångerna...
haha hon är lite klumpig men jag älskar henne ändå ;)
haha men ja vi var ner på stan en sväng och jag såg min hemska gamla lärare så jag och andrea skulle in på lindex och så stog hon där jag ba : ANDREA KOM VI GÅR..
och andrea stackarn fatta ju inte...
haha men seriöst jag orkade verkligen inte behöva säga nått till na...
så vi gick där i gallerian och vi höll utkik typ ''kusten är klar'' då gick vi in på lindex haha lite mobbade..
men sen fixade jag present också sen åkte vi hem till andrea och käka lite sen åkte vi hit.
nu ska vi väl göra nått också men aja vi hörs !
andrea tycker jag är konstig som sitter och laddar ner disney pixar filmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0