Gothia veckan !

söndag
ja bussresa i stort sett hela dagen men vi kom väl fram nån gång runt 6.
dp fick vi våra gothia card och så packade vi upp alla våra grejer och sånt.
sen chilla vi bara resten av kvällen för alla var ju lite trötta !
måndag
tidig uppgång redan vid halv 7 tror jag.
gick upp och åt frukost sen var de bara att byta om och packa väskan sen drog vi iväg till åkeredsvallen där vi spelade vår första match moten bk örnen.
vi spelade katastrofalt dåligt så inge mer om den matchen... vi förlorade i alla fall.
sen var de bara att ladda om och börja tagga inför nästa match som var mot västra frölunda, dom har tydligen varit ute i europa och vunnit massa och typ mot alla stockholms lag eller hur de var.
så ja dom var bra men jag tyckte vi gjorde en bra insats de blev bara 4-1.
sen efter den matchen så hade vi jäkligt brottom för matchen slutade typ vid 6 nång gång.
och vi skulle på invigning som började 8 och de skule ta minst 45 minuter att ta sig från vår skola in till ullevi.
vi kom dit men vi kom typ 10 över så missade lite i början.
när vi kom dit så fick vi se svenska damlandslaget som kom in eftersom dom hade vunnit brons i vm!
sen så var de massa uppträdanden bl.a. så var andreas wijk och eric saade där !
kung.
sen i slutet så var de dags för hur mycket fyrverkerier som helst !
helt sjukt, men cool vare !
sen när vi kom tillbaks gick vi och la oss.
tisdag
sovmorgon fick då.
efter frukosten drog jag och ett gäng in till stan och shoppade lite.
fick med mig en jeansskjorta hem och en t-shirt från monki.
sen så var de dags för match mot dalum if från danmark på eftermiddan.
och de var en så jäkla jämn match !
vi ledde med 2-1 sen fick dom en straff i slutet och satt den men sen i sista minuten så gjorde maja mål ! :D
så den matchen vann vi med 3-2 :D
efter fick jag träffa min saknade kusin en snabbis men sen så träffades vi inge mer :(
sen chilla vi väl mest hela kvällen.
onsdag
sista gruppspels matchen spelades mot skå ik från stockholm.
blev förlust där med 2-1.
sen efter matchen så drog vi in till liseberg och roade oss där hela kvällen.
torsdag
uppgång redan vid halv 6.
var dags för b-slutspel, matchen började 8 mot tindastoll från island och dom vann vi över efter en nervös straffläggning efter full tid !
efter den  matchen så var de dags för match på eftermiddan igen mot haugesund från norge.
och satan vad bra vi spela den matchen !
blev vinst med 4-0.
sen var de en sista match på kvällen mot storfors.
var verkligen jämt men de blev förlust med 2-1 och där tog våran gothia resa slut :( men vi kom i alla fall till 8: ondelsfinal så jag tycker att vi gjorde en bra instats!
fredag
gick upp och käka frukost och sen drog jag och ett gäng in till stan sen på eftermiddan åkte jag och agnes till liseberg och mötte upp massa.
var där sen hela kvällen.
lördag
packade alla väskor och städade ur klassrummet sen så var de bara att sätta sig i bilne och åka hemmåt.
kändes konstigt att åka därifrån ville liksom inte :(
kom hem vid 6 eller nått.
MEN KAN SÄGA ATT DEN HÄR VECKAN JA DEN VAR EN AV DOM BÄSTA JAG VARIT MED OM JAG ÄLSKAR ER BRUDAR NI ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0