Jag hatar flygande saker

tjenare!
var på domarutbildning på kvällen sen efter drog jag hem tll maja :D
vi käka korv och makaroner sen fixade vi lite med några gothia skivor ;)
sen gick vi ut och kickade lite boll sen åkte jag hem.
kom hem runt elva och sen dess har jag bara suttit här och fixat lite med bilder :)
men innan jag kunde sätta mig vid datorn så upptäcker jag att jag har en stor fet nattfjäril på rummet !
jag HATAR flygande djur och ja allvarligt jag fick panik!
men sen flög den typ ut... hoppas jag...
men i mon ska jag vara med maja :)
vi ska ner på stan en sväng och sen får vi se vad vi hittar på efter :)
men här får ni en bild på sanna från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0