Dagen i huvudstaden

tjenare !
hade en underbar dag i stockholm i går med massa härliga brudar !
berättar väl lite granna.
började med att bussen avgick från söder kl 9 sen kom vi fram till sthlm kanske 20 över 11 eller nått.
då var de bara att börja shoppa !
så vi gick runt på stan i några timmar.
fick med mig några saker hem i alla fall !
sen så gick vi till grönan och skoja inte om att de var mycket folk :(
jag som vela åka typ allt :(
men aja jag och många fler köpte biljetter till spökhuset...
och ja de gick ju som de gick därinne !
jag fick panik,alla fick panik och maja tappade sin sko inne i huset...
så ja så kan de gå !
så jag och några var tvungna att gå ut genom nödutgången.
jag klarade inte av de asså !
fyfan nått som jag aldrig kommer att göra om.
sen så spelade jag lite på hjul men de gick inte så bra men sanna och alma hade nog gärnat stannat där hela kvällen och snacka med han som jobba där haha !
men de fick iaf en hatt av han o de var ju snällt ;)
men sen rullade bussen hem mot viken vid 21.30.
stina o johanna hade köpt heliumballonger så dom pratde med såndär kul röst haha och gud så vi garva !
men aja var hemma nån gång efter 12.

vaknade vid typ 10 idag och har itne gjort mycket sen dess.
ska kanske vara med folk senare men de får vi se.
vi hörs sen iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0