Eva & Adam

nu är jag redo inför natten och ska snart sova men första så ska jag kolla på eva & adam fyra födelsedagar och ett fiasko ;)
haha kul liv här.
åhh på kvällen när jag var ute och kicka lite boll så kom en jävla broms jävel och bet mig och fy helsike så stort bettet blev! allvarligt har typ en asstor bula på låret :(
blääh hatar alla saker som kan flyga..
men aja hörs
The scars of your love, remind me of us.
They keep me thinking that we almost had it all
The scars of your love, they leave me breathless
I can't help feeling
We could have had it all
Rolling in the deep
You had my heart inside your hand
And you played it
To the beat
The scars of your love, remind me of us.
They keep me thinking that we almost had it all
The scars of your love, they leave me breathless
I can't help feeling
We could have had it all
Rolling in the deep
You had my heart inside your hand
And you played it
To the beat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0