I mon så bär de av äntligen!

ja kan gissa vem som ska till london i mon då !?!?!?
hehe jag :D :D :D
är lite smått övertaggad och jag har inte berättat det än här i bloggen ;)
men aja sen när jag kommer hem så ska de förhoppningsvis bli lite bildbomber!
åhh gud vad jag shoppa! ÄLSKAR LONDON, VÄRLDENS BÄSTA STAD.
men aja nu till idag.
var med astrid en sväng på eftermiddan vi prata och sånt sen åkte vi till coop en sväng också.
sen på kvällen så skulle jag och familjen äta på en restaurang i gävle men dom hade semester redan :O
så ja de fick bli på ett annat ställe men de gick bra de å.
nu håller jag på lägger fram lite kläder som jag ska packa ner i mon.
åker hemifrån runt 15 typ och planet går typ 18.
men ja vi hörs!
en bild på big ben tagen av mig från senaste london besöket i november -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0