It's my life, it's now or never

tjenare !
sitter här och myser i en tjocktröja som jag inhandlade i london :)
bilder på alla köpen kommer i morgon om jag kommer i håg att fixa de!
har kollat på johan falk på kvällen och ja den var som alla andra filmer, bra :)
frågade min mamma snällt om hon kunde beställa hem glee säsong 1 och gossip girl säsong 1, och eftersom jag har världens bästa mamma så klickade vi hem dom :D
så dom kommer väl nån dag i veckan.
ska droga då !
sen kom även min jumpsuit som jag beställde för längesen från h&m, ni vet den där jag tänkte ha på skolavslutningem men den kunde inte komma i tid ?
ja de var underbar och passade perfekt! :D
men aja nu ska jag sova i mon blir de en sväng hem till hurinský sen b-lags match !
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0