Ja jag har inget bättre för mig....

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja 
Fått ditt hjärta krossat: nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: vet inte 
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja

Kysst en kompis: kysst o kysst kompis puss ;)


BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn:
nej 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: inte ett skvatt
Vilken tid vaknade du idag: 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: dator
Någonting som du längtar till: gothia !

Senaste gången du träffade din pappa: har inte träffat han idag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: alla har sina brister så de finns ju alltid nått
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: inget 
Långt eller kort: öhh...
Vad gillar du gällande dig själv: alla har ju sina komplex men ja jag lever livet !

Operation:
tummen HAHA :)
Piercing: öronen
Tatuering: ingen
Bästa vän: sanna backman
Sport: fotboll o tennis
Husdjur: min lilla söta katt :)
Vaccination du minns: typ förra vinter eller nå tror jag 
Förälskelse: no comments
Alkohol du drack: har aldrig druckit alkohol

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda två
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: vet inte
Tatueringar eller piercingar: tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0