Jag gav dig allt och har inget kvar

var ute en sväng med andrea och ottilia.
vi åkte till coop och jag köpte lite godis ;)
vad gör man inte när man är så sjukt sugen...
sen åkte ottilia hem så jag och andrea åkte hem till andrea och kollade klart på mean girls.
sen hittade jag grynets bok hemma hos andrea också ;)
den var intressant den ;)
sen så hade andrea nå hemliga papper också haha :D
och sen så bara råkade andrea ha sönder sin lilla lampa :O
bara sådär liksom och den gick i tusen bitar typ...
men aja sen drog jag hem och har sen dess kollat ett avsnitt av glee.
nu sitter jag och lyssnar lite på musik och bara chillar :)
men vi hörs i mon bitches!
GAMMAL BILD HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0