No time for update

tjenare blev lite seg update idag har inte haft tid alls!
började ju dagen med att åka till valbo med anna :)
inhandlade en bikini överdel,bh och solskydd för läpparna så de var inget speciellt :)
sen när jag kom hem vid kvart i fem nån gång så började jag byta om sen åkte jag mot maja sen vidare till hedåsen för träning.
först sprang vi 2,5 km sen spela vi fotboll sanden sen nån grej i vattnent.
sen så grilla vi korv och skit sen efter träningen så stannade jag och maja på hedåsen till kl 10 typ sen cykla vi hem så kom hem vid kvart i 11 nån gång.
har inte gjort mycket sen dess har fixat mig inför natten bara :)
men ja i mon vet jag inte vad som händer de visar sig!
kanske drar ut på en löptur i mon känner att de var ett jävla tag sen :(
men aja hörs
bikini överdelen ! älskar den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0