Svettig dag

blev väldigt stressigt idag!
cyklade först upp till högbo med madde och maja de var kulkul :)
men sen så skulle ju jag vara hemma innan fem hade jag tänkt men sen när vi kollar på klockan så var den 10 i!
för jag hade samling kvart i sex och de tar minst 25 min att cykla!
så de vart lite småpanik där för jag lära ju hem och packa väskan sen var de bara att slänga sig på cykeln och cykla som blixten till skogsvallen.
skoja inte om att jag var dåligt slut när jag kom fram...
men sen var de match!
jag hängde intem ed riktigt kände jag, var väldigt slö med andra ord.
men vi vann iaf med 7-2 :D
sen bytte jag om och åkte hem o käka o sånt.
ska lägga upp bilder på london plaggen sen också tror jag :)
men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0