Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? jaoo
Du heter: sanna
Smeknamn: sanna,lindfors
Låt som när du är ledsen sörjer till: sunrise avenue - fairytale gone bad
Beroende av: sport
Vad tror folk om dig: inte en aning
Stämmer det: jaduuu
Vad får du oftast komplimanger för: mitt hår nuförtiden
Vad säger du för att imponera på någon: nått as ballt såklart!
Hur imponerar man på dig: räcker om man bara är sig själv och inte tillgjord
Brukar du skratta för dig själv: ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: vad gör du ? :)
Var bor du: viken
Trivs du där: jadå
Äger du några converse: ja
Brukar du bli för full: nej
Är du allergisk mot något: nej
Hur svarar du i mobilen: hallå ?
Antal timmar sömn inatt: 9 h kanske ?
Brukar du komma i tid: ja
När mår du bra: när jag inte har några problem alls och allt går bra.
Hur känner du dig nu: nere...
Vanligaste färg på dina kläder: jag älskar färgstarka kläder!
Vad tycker du om fötter: öhhm...
Vad saknar du: för mycket
Hade du en bra kväll igår: jadå
Favorit dryck på morgonen: pucko
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika
Är du blyg: när jag är med folk jag inte känner så ja annars inte så mycket.
Sysslar du med någon idrott: ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Är du nöjd med ditt liv: jarå
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: är med folk
Vad längtar du till: GOTHIA
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: nej
Gröna eller röda äpplen: olika
Gillar du golf: är klappkass 
Vilken tid gick du upp idag: typ vid 10
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: kommer inte ihåg
Solar du ofta: ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: 5 dagar i veckan
Senaste låt du hörde: big white room - Jessie J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0