Bästavän

du har alltid varit nummer ett och kommer alltid vara de vad som än händer.
vänskapen som vi har är så otroligt stark och ingen kan försöka förstöra den,
vissa har kanske försökt men inser att det inte är någon idé för tillsammans så är vi så otroligt starka.
ingen kommer att kunna skilja på oss,aldrig.
och jag ljuger inte när jag säger att vi aldrig har haft ett seriöst bråk.
vi känner att den saken är onödig varför inte ta vara på den underbara vänskapen istället ? ja så tänkte vi och så är det.
när jag är med dig så kan jag göra vad jag vill för vi är som en liten familj som bor i två olika hus bara.
du är alltid välkommen till mig och jag till dig.
tänk alla dessa år som gått, snart 14 år med dig och de känns otroligt jävla underbart !
de var liksom vi från början och de var så det skulle bli.
jag är så fruktansvärt glad för att jag har dig !
älskar dig !


Kommentarer
Postat av: <3

jag älskar dig helt obeskrivligt, du är det bästa jag har! världens bästa vän <3

2011-06-02 @ 00:27:12
URL: http://sannabbackmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0