Brandlarm

på dagens träning så började de helt plötsligt tjuta i hela hallen och fyfan vad lät illa :(
de var brandlarmet som hade gått men de brann inte.
typiskt så där försvann en kvart av träningen smo bara var i 1 timme :(
men aja de gick helt okej på träningen ändå.
sen duschade jag och sen åkte vi hem.
här hemma så åt jag nån vitlökskyckling så jag har inte okej andedräkt för tillfället ;)
men så tur då att jag inte ska träffa nån ;)
men i mon är de fredag igen !
veckorna går så otroligt snabbt de är helt sjukt :O
men ja i mon efter skolan så kommer mamma och hämtar mig och sen sticker vi till valbo :D :D
då jäklar ska de bli nå nytt i garderoben :D
men jaja nu ska jag väl kolla runt lite på andra bloggar och så och ja sen ska jag sova !
så vi hörs i mon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0