Chill morgon !

har sovmorgon till 9 men jag är redan klar så de är bra så slipper jag stressa som jag har gjort hela veckan ;)
men ja sen åker väl jag och möter upp madde sen till skolan och ha idrott.
sen efter de så är de no.
sen är de lunch men jag vet inte vad vi får men i går var de gott, nudlar med kycklingwok ! :D
me likeeeee :D
sen har jag svenska och sen tillslut matte , slutar runt halv två idag så de är en kort dag i dag !
ganska skönt men nu är de inga jobbiga dagar kvar på den här veckan.
men ja jag måste nog börja planera inför vad jag ska göra i helgen andrea ska kanske sova hos mig på lördag om hon kan eftersom jag är hemma själv hela kvällen :)
sen på söndag är de träningsmatch i fotoboll :D
men ja nu ska jag inte sitta här och prata mer för nu börjar de bli jobbigt att läsa !
så vi höörs senare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0