Dusch/Solsidan

ojoj tiden bara flyger i väg när man sitter vid datorn ibland :O
jag måste duscha nu så jag hinner innan solsidan !
har nyss kikat runt på lite sidor med kläder.
åhh känner att jag måste shoppa snart och de ska jag ! nästa lördag med mammi (A)
jaja klaga inte på att vi planerar...
på shopping listan står bland annat jeans !
jag som sällan går i jeans fast jag tycker de är sjukt snyggt med riktigt slimmade jeans som man knappt kan gå i !
så de ska vi kika efter.
sen har jag blivit sjukt sugen på att köpa nån kavaj !
de kanske var lite oväntat men de är så jääädrans snyggt tycker jag.
sen skulle de ju inte sitta fel med några vanliga tröjor heller har sån himla klädbrist har panik :(
men de ska de snart bli ändring på !
men näe nu måste jag duscha men skriver mer senare !

Kommentarer
Postat av: anna

Vill du vara med och tävla om månadens blogg på min blogg? anmäl dig här: http://huriinsky.blogg.se/2011/march/var-med-och-tavla-om-manadens-blogg.html#comment

2011-03-20 @ 20:54:06
URL: http://huriinsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0