Grand mother

blev dålig uppdatering igår men orkade inte riktigt med bloggen.
men då så skriver jag nu istället :)
igår vid halv 4 åkte jag hem från sanna.
vi hade trevligt vi ;)
men sen så kom mormor och hämta mig vid halv 6.
då åkte vi och handlade lite grejer sen så åkte vi hem till mormor.
sen så beställde vi mat från malaysian och de var mummsigt :D
sen tittade vi lite på tv och så och sen så gick jag och la mig vid halv 12 ungefär.
vaknade 10 i morse och gick upp och satt mig vid tvn.
har ätit frukost och så , snart ska jag titta på tv igen tror jag.
men senare idag vet jag inte vad som händer men jag äter lunch här.
men ni får väl kanske höra av er om ni vill hitta på nått !
höööörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0