Hata blogg.se

preciiiis när jag skulle göra ett inlägg så funkade ju såklart inte blogg.se -.-
känns som att de har problem ganska ofta nu för tiden..
men aja sitter fortfarande här med andreaaaa :D
vi har nyss kollat ett avsnitt av andra avenyn (hon är också besatt).
vi åt ju också lunch som sagt och de var väl gott :D
sen till efterätt så bakde vi.... CHOKLADBOLLAR♥ har varit sugen på de heeeeela veckan de kanske är nå fel på mig ? nejdå så ska vi inte tänka nu :)
men andrea skulle typ vara barnvakt senare vid fem så då blir jag alone :(
men vad gör man inte för pengar ?
men just nu så gör vi ingenting men de ska vi väl ändra på hoppas jag.
andrea är duuuuktig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0