Kärleksmums

tjobreeee
kom nyss hem från skolan / anna.
ja så efter skolan så fråga anna om jag vela hänga med henne hem en liten sväng och jag tackade självklart ja till den bruden !
så hemma hos anna så fikade vi lite med kärleksmums och lite annat haha :D
sen så typ 10 minuter senare så skulle vi möta tommy.
och han skrämda fan livet ur mig...
jag stog och skulle låsa upp cykeln och då skrämde han mig och jag visste inte ens att han var där :(
men aja sån är han....
så sen så cyklade jag med dom en bit för som skulle hem till tommy.
så själv så kom jag hem nyss.
så nu vet jag inte vad jag ska göra men sitter här och lyssnar på spotifyyyy.
ni får gärna skicka lite musik till mig de skulle inte sitta helt fel med nån nytt ;)
men kyssn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0