Questions

FAKTA

Smeknamn:
sanna,lindfors
Födelsedag: 7 februari
Bor: sandviken
Arbete: skolan 

FAVORIT…

Färg:
vet itne riktigt
Plats: sängen ;)
Drog: chips
Fordon: fär väl ta min cykel då ;)
Film: vet inte men är mycket för sorgliga filmer fråga inte varför :O
Djur: katt
Affär: bik bok,gina eller nå sånt
Serie: gossip gilr(men har inte kollat på hela säsong 1 än), andra avenyn
Café: ingen aning
Skor: tygskor

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
ja de blir så
Gnälla: då och då
Skrika: händer inte så ofta
Sova: alltid
Drömma mardrömmar: Händer väl
Drömma sexdrömmar: nej
Försöka vara annorlunda: skulle aldirg kunna vara någon annan än den jag är de skulle kännas fel
Klä dig i svart: ja

Ha sex: nej
Hata folk: nja
Lita på folk: ja men jag kan inte lita på alla tyvärr

NÄR…

Åt du senast:
30 min sen kanske
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: har inte varit på nån
Köpte du något senast: lördags
Kysste du någon senast: a long time ago
Svor du senast: nyss
Sjöng du senast: jadu
Klagade du senast: i morse

Är det sommar: snart

VEM…

Saknar du:
många många !
Rörde dig sist: mamma ;)
Kysste dig sist:
Gjorde dig riktigt glad senast: kommer inte ihåg ;)
Fick du sms från senast: sanna

HAR DU…

För många vänner:
nej man kan inte ha för många !
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Färgat håret: aldrig
Brutit några ben: nej
Några piercings: Hål i öronen 
Egen dator: japp
Gjort bort dig rejält: har väl alla ?
Bra självförtroende: ja men inte när jag idrottar
Kysst någon: ja
Haft sex: nej
Köpt kondomer: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: jaa
Velat vara otrogen: nej

HUR….

Går du:
vet inte hur jag ska svara där ? ;)
Fördriver du tiden: jadu
Mycket pengar har du: 1500 kanske
Tjänar du pengar: - tjänar inga pengar
Ofta diskar du: väldigt sällan
Ofta städar du: varannan helg ungefär
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: normalt

ÄR DU..

Förstående:
ja
Öppensinnad: whaaat ?
Arrogant: what ?
Osäker: ibland
Blyg: mot främlingar ja
Smart: jarå
Sentimental: och de betyder ?
Pratglad: oja !

tog listan från sanna bergqvist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0