Sömnbrist

känner att jag inte sov mycket i natt...
är så sjuuukt jävla trött nu så ni anar inte :O
men palla sova de gör man ju på natten ? ;)
men jaja kom hem från skolan för nån timme sen kanske :)
dagen har väl gått snabbt tycker jag .
på engelskan bakade jag och tjejerna american pancakes !
YUMMI säger jag bara om dom ;)
och jag som trodde vi skulle misslyckas totalt...
men så blev de ju inte så de var ju bra :D
men ja sen har vi inte gjort nå mer speciellt så de blir bara tråkigt om jag ska sitta och rabbla upp de...
men ja sen vid sju eller nått cyklar jag mot badhuset för ett litet möte eller om man nu kan kalla de så ...med fotbollslaget.
men vi ska prata om hälsa osv.
men ja sen efter de blir de väl chill fast jag tror de slutar ganska sent typ runt 9 :(
men aja sånt är livet !
men snart slänger jag upp dagens outfit !
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0