Vinst

tjoo alla dålig uppdatering idag men de har varit ganska skönt att slippa tänka på bloggen för en dag.
men steg upp sju i morse och sen åkte jag på fotbolls träning åtta.
träningen slutade halv tio.
sen när jag kom hem var jag sjukt trött så somnade på soffan i 45 minuter typ.
aen vid ett åt jag lunch nån kyckling gryta som var mums ! :D
senare vid halv tre åkte jag och mamma till falun för att  jag skulle spela tennismatch.
jag vann med 6-3 6-0 och jag spela grymt bra ! är så jävla glad för att de äntligen funkar :D
så har match i mon igen mot klubbkamraten linn ! var as länge sen jag mötte henne så ska bli riktigt kul att möta henne igen :)
men nu snart ska jag titta på melodifestivalen och jag tycker alla ska rösta på loreen !
grymt brta låt tycker i alla fall jag.
och nyss beställde jag nya grepp till rackertarna och nya skor :D
så får sakerna förhoppningsvis nästa vecka men de visar sig efersom jag beställde mina rackertar därifrån också och jag fick vänta i över en månad på dom...
men aja hörs i mon eftermidda eftersom jag har match halv 11 på morgonen så går upp typ 8.
HÖRS HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0