Bloggdesign snart !

tjohej !
skolan gick bra som vanligt.
var på badhuset på morgonen så sen missade vi hela no'n ;)
men vi fick ingen skolk för de eftersom vi hade varit på badhuset.
sen senare under dagen så var de en ''grease'' musikal typ.
den var väl okej.
sen slutade jag halv 2 eller nått.
sen här hemma har jag kikat lite på tv och ätit lite så jag inte blir hungrig under kvällens gästrikelagsträning ! :)
och en till grej som är bra är att mina äckelskavsår typ har försvunnit :D
sen kan jag även berätta att jag ska börja med en ny bloggdesign !
har haft min ungefär 2 månader eller nått sånt men den är så mörk och nu börjar de ju bli sommar så jag ska väl försöka ha lite färg ! :)
men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0