Engelska plugg

dagen har rullat på !
hade prao först ganska chill sen efter så åkte jag och familjen in till gävle för att förnya våra pass.
blev lite småstressigt där men vi hann precis !
sen efter de så hade jag ingen träning eftersom de öste ner regn :(
så jag och mamma fixade skolavslutningskläder istället !
är nöjd !
men jag tänker faktiskt försöka hålla outfiten lite hemlig så de får bli en överraskning !
de låter bra va ? ;)
så tyvärr får ni inte veta vad jag ska ha på mig men kan säga att jag köpte ett par chinos på cubus i alla fall :D (jag ska inte ha dom på avslutningen)
sen vid halv sju så åkte jag och mamma hem och har nyss ätit och måste ner på stan och hämta min kära cykel också !
sitter även med engelska plugg framför näsan också vilket inte är så kul men aja snart är de ändå sommarlov ! :D
hörs
bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0