Fucking perfect

godmorgon allihopa !
har faktiskt tagit mig upp ur sängen redan ?!
jag börjar nio så jag har gott om tid på mig.
men jag vet hur de alltid brukar bli stressigt i alla fall tillslut ;)
nu ska jag väl gå ner ock käka lite frukost och sen ska jag äta lite jordgubbar♥
måste ju fixa fram kläder också !
och FAN VAD LACK JAG BLIR ! jag skulle lägga in tvätt igår in i garderoben och då ser jag min ganska nya tröja som var vit hade blivit blå ?!?! jag betalde för de själv :(
min ''smile with your eyes'' tröja var också blå :(
MAMMA ELLER PAPPA VÅGA INTE GÖRA OM DET !
hörs.
I will always stay by you side, you can talk with me anywhere and anytime, and you know that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0