Oplanerad fredag

känner pigg idag i alla fall :D
har nyss ätit lite frukost och ska nu leta fram lite kläder som ska användas idag.
sen under skoldagen händer inget speciellt.
har hål i typ 1 och en halv timme.
får se om jag åker hem eller inte men de visar sig !
efter skolan har jag inte aning om vad jag ska göra fakiskt :)
ska även lämna ett par skor till anna som jag hade på avslutningen i 6:an :)
jag är ju så snäll så om dom passar så får hon dom, har använts 1 gång.
och nu känner jag att jag måste åka in till valbo eller gävle och fixa nå avslutnings kläder !
får panik tänk om jag inte hittar nå ? :(
men aja vi hööörs
min otroligt vackra vän, du ska vet att jag saknar dig men älskar dig lika mycket som jag alltid gjort♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0